28 Kasım 2014 Cuma

ŞEYTAN'IN HİLESİ

Herkese merhaba :) bugün rastgele karşılaştığım bir blogda bu hikayeyi okudum gerçekten ders alınacak bir olaydı benim için beni çok etkileyen bu hikayeyi sizlerinde okumasını istedim. 




Bir gün bir adam koçuyla birlikte yürürken bir işi aklına gelmiş koçuyla oraya gidemeyeceğinden onu ordaki ağaca bağlamaya karar vermiş, ağaca bağlamış ve uzaklaşmış. Daha sonra başka bir adamda elinde kocaman bir aynayla yürürken diğer adamın koçunu bağladığı ağacın tam karşısına aynasını bırakmış ve oda ordan uzaklaşmış. Koç karşıdaki aynayı görünce başka bir koç sanmış ve ona toslamak istemiş. Bir kaç kere denemiş ama bağlı olduğu kazığı sökememiş bir iki derken şeytan koçun başında ona yardımcı olmaya karar vermiş ve az bir kazığı gevşetmiş koç mücadelesine devam ederken bu safer kazığı sökmüş ve aynaya toslamış ayna kırılmış o esnada, aynanın sahibi gelmiş o sırada ne olup bittiğini sorduğunda çevresindekilere koçun karşısındakini hemcinsi sandığını ve onu o şekilde kırdığını söylemişler bunu duyan adam çok sinrlenmiş ve oracıkta koçu kesmiş, koçun sahibi gelmiş olaydan kısa bir zaman sonra noluyor burda diye çevredekilere sormuş onlarda olup biteni anlatmışlar bunu duyan adam aynanın sahibini vurmuş ve öldürmüş. Hikaye bu ya çevredekiler sormuş şeytana sen bunu neden yaptın? Oda ben ne yaptımki sadece kazığı az bir şey gevşettim diğerleri onların kararıydı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için şimdiden teşekkürler :) Not: spam ve reklam içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.