7 Ocak 2015 Çarşamba

İNSTAGRAM ALIŞVERİŞİ #Adabutik_home

Merhabalar :) bugün uzun bir aradan sonra kargonun ziliyle uyandım kargonun geleceğini bile unutmuşum bu aralar iyice unutkan oldum yahu. Herneyse instagramda @Adabutik_home diye bir butik gördüm eşarbları hem uygun fiyatlıydı hemde birbirinden güzellerdi seçim yapmak baya zor oldu benim için.





Buda butikteki fotoğraf ben açıp çekmeye üşendim biraz ordan alıp koydum :)) sonuç olarak nemnun kaldığım bir alışverişti eğer sizde ipek eşarb arayışındaysanız öneririm. Fiyatı kargoda dahil 49 tl üstelik kapıda ödeme ile.


Ve bu fotoğraflarıda paylaşmadan geçmek istemedim Ankara dün beyaza büründü kar yağmıyor yağmıyor derken sonunda yağdı oleey :)) ben kışı seviyorum ya kar topu savaşı, kardam adam, buz gibi dışarıdan geldiğimde evde harıl harıl yanan soba tam kış insanıyım. Ama bilen bilir Ankara ayazıylada bilinir ki aynı zamanda o sevmediğim yanı evi olmayan, yakacak odunu kömürü olmayan, evlerin damı akan, üşüyen insanları ve hayvanları düşündükce vazgeçiyorum hemen yaz gelsin istiyorum.


 Bu tatlı kızımızıda sabah dışarı çıkarken kapının önünde gördüm çok aç olduğu ve üşüdüğü belliydi herhalinden hemen eve alıp sobanın önüne koydum sütle karnını doyurdum sonrasında ise kendi çıkmak istedi inşAllah yarın yine gelir :) Allah'ım bu soğukta kimseyi evsiz barksız bırakmasın.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için şimdiden teşekkürler :) Not: spam ve reklam içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.