9 Mart 2015 Pazartesi

BUKRE - KAHRAMAN TAZEOĞLU

Selamün Aleyküm :) Bukre yi bilmeyeniniz yoktur çok okundu çok konuşuldu Facebook'ta Twitter'da sözleri paylaşıldı "kuzu" lafı bile Bukre'den sonra dilimize dolandı. Aslında ben bu kitabı bitireli aylaar aylar oldu ama yinede yazısını yazmak istedim.



Kitap, ünirversiteye hazırlanan bir kızın sevgilisi tarafından aldatılması sonucu ayrılmasını ve büyük bir depresyon geçirdiğini bu sıkıntısını üzüntüsünü ise en yakın dostu Selim ile paylaştığını anlatıyor.

Kitabı okurken en çok güldüğüm yerlerde bukrenin o sayfalarca maili, Rüya adlı kızında Bukre'nin tokadını yedikten sonra doğru yolu bulması, Bukre'nin sevgilisi varken sürekli Selim'le vakit geçirmesi ona yakın davranması ve aynı şekilde zenginleri sevmeyen Bukre'nin ve Selim'in kitabın sonuna doğru çok zengin olduğu ve oğullarının ise bir ferrarisi olması vs. saçmaydı bana göre.

Onların dışında çok bir çok güzel kitaptı 4 günde bitirdim zaten her boş zamanımda alıp okudum çünkü çok övülen tavsiye edilen bir kitaptı sonunu çok merak ediyordum ama sonu zaten başında belliymiş. Ben 20 lira gibi bir fiyata almıştım kesinlikle bu fiyatı haketmediğini düşünüyorum. Henüz okumayanlar ve almak isteyenler indirimdeyken alıp okuyabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için şimdiden teşekkürler :) Not: spam ve reklam içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.